dimecres, 17 d’abril del 2013

Banana bread

He estat dubtant fer aquesta recepta, per que ja havia fet una altra avui, i ahir .... però no em puc resistir ... si tinc una idea al cap ja tinc el forn escalfant ... és el meu hobby.
Aquesta recepta és típica nord-americana, l'original porta nous, com no tenia a casa ....



Ingredients

-90 Grams de mantega
-200 Grams de sucre
-3 Plàtans una mica madurs
-3 ous
-125 Ml butter milk *
-300 Grams de farina
-bicarbonat
-1 Cullerada de llevat en pols
-nou moscada
-canyella
-sal
-i nous si li posarem.


*El butter milk el podem comprar al super o fer-ho nosaltres mateixos, només cal barrejar la llet amb una cullerada de suc de llimona i deixar-ho reposar uns 15 minuts.


La mantega ha d'estar a temperatura ambient, la batem amb el sucre fins aconseguir una crema, hi afegim els ous lleugerament batuts ja continuació els plàtans aixafats.
Posem el butter milk, la farina, un pessic de bicarbonat, el llevat, un pessic de sal, canyella i nou moscada, al gust, jo li he posat una mica mes de canyella que de nou moscada.
Batem una mica, que quedi tot ben barrejat.
Si li volem posar nous aquest és el moment.
Ho posem al motlle, com sempre ideal si tenim paper especial, i ho posem al forn calent a 170 graus 50 minuts.
Aquest tipus de pa de pessic és millor menjar-ho fred.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.