diumenge, 3 de març del 2013

Carbassons farcits de verdures i arròs





El Carbassó té un alt contingut en folats, vitamines i potassi, i amb només 15 quilocalories per 100 grams
L'altre dia vaig comprar aquests carbassons a Casa Ametller. M'agraden, són molt bons i ideals per omplir.

Amb una part del que vaig treure dels carbassons vaig fer un pure, l'altra part la vaig posar per fer el farcit.

Bé aquí les combinacions són moltes, jo vaig a explicar el que jo vaig fer, també es poden omplir amb carn, o amb peix.



Ingredients.


-Part de l'interior dels carbassons
-Ceba
-Pebrot verd
-Espinacs
-Arròs llarg
-Sal
-Oli d'oliva
-Pebre
-Curry en pols

Bullim l'arròs, l'hem de deixar un punt cru, deixar-ho bullir 2 minuts menys, encara que l'arròs llarg no passa, però millor que no ens quedi molt cuit, perquè en posar-li les verdures se'ns pot quedar una mica més fet.

Passem totes les verdures per la paella, amb una mica d'oli, la ceba i el pebrot primer, després el carbassó, tot ben tallat, i per últim els espinacs.
Barregem amb l'arròs, posem una mica de sal, pebre i si ens agrada, com en aquest cas, una mica de Curri en pols, omplim els carbassons i abans de servir.los els donem un toc al forn, per servir calents.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.