dissabte, 20 d’octubre del 2012

Amanida Grega



Καλημέρα

No m'agraden molt les amanides fredes, a part de l'enciam, però a casa tenen èxit, a "els meus nois" els encanten, i tot el que sigui de Grècia, per simpatia, així que avui .. Amanida Grega..
La recepta l'he tret d'un Bloc, jo li he donat el meu toc personal afegint uns tomàquets secs, que he hidratat amb oli d'oliva verge,les he comprat a Mercadona, surten molt bé.


Ingredients.



-300 Grams de cigrons cuits
-1 Ceba tendra
-1 Pebrot verd
-150 Grams aprox. de formatge feta

-Tomàquets secs
-1 Iogurt grec
-1 Cullerada de comí mòlt
-sal
-oli

-Julivert


Si coem els cigrons a casa els hem de posar en remull unes 24 hores abans, podem també comprar un pot, Sempre és recomanable comprar d'una marca de qualitat, gairebé no hi ha diferència en el preu, però si en el producte.
Jo els he cuit a casa, a l'olla exprés.

Posem els tomàquets secs en oli d'oliva, almenys 2 hores abans de fer la recepta


Tallem el pebrot verd petit, i també 3/4 part de la ceba, reservem una mica per a la salsa.
Barregem els cigrons, freds, amb el pebrot, la ceba, el formatge Feta tallat a daus, i els tomàquets secs hidratats
Fem la salsa de iogurt barrejant la ceba picada molt fina amb una mica de sal, afegim comí mòlt, oli, el iogurt, i si ens agrada el gust podem posar una mica de menta picada i all.
Decorem amb julivert picat.
















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.