dijous, 27 de setembre del 2012

Magdalenes amb crumble

Ahir estàvem de celebració a casa, nosaltres ho celebrem tot!


Com el llarg cap de setmana passat ja vam menjar pastissos volia fer alguna cosa petita o sigui que em vaig posar a buscar receptes en un bloc i això em va semblar bona idea.

Ho vaig fer bastant fidel a la recepta que proposaven, però se m'acudeixen moltes més combinacions.

Per les magdalenes:

-2 ous
-115 grams de farina
-80 ml d’oli
-80 grams de sucre
-1 cullerada de llevat em pols

Per el crumble:

-75 grams de farina
-1 cullerada de mantega
-2 cullerades de sucre
 -2 cullerades de cereals (civada, o corn flakes)
-Panses o Nabius
- plàtans
- xocolata


Posen el forn a 190 graus

Per preparar el crumble amb les mans barregem la farina, la mantega i el sucre fins que ens queda una textura com de sorra, veureu que la massa no queda molt lligada.,llavors afegim la civada o cereals i ho tornem a barrejar, junt amb les panses o nabius.

Reservem.

En un bol barregem la farina i el llevat a part batem els ous amb el sucre i l’oli.
Anem, mica en mica barrejant la farina amb la resta.

Ho posem en motlles, jo he utilitzat els motlles de flam perquè els de paper tenen poca consistència,a sobre posem els trossos de plàtan i els trossos de xocolata, en aquesta ocasió xocolata blanca, ,l’ empenyem una mica perquè quedi una mica enfonsat en la massa.

A continuació col •loquem el crumble a sobre.

Les posem al forn uns 20-25 minuts més o menys, quan hagi passat el temps de cocció el millor és no treure-les del forn directament, deixar una estona dins amb el forn apagat i després obrir la porta del forn i deixar un altre estoneta per que així ens assegurem que la massa no baixa.













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.