divendres, 21 de setembre del 2012

Lacon amb patates

L'altre dia vaig anar al mercat de l'Estel de Gràcia. La meva amiga Júlia "la meva Julia" té una parada fantàstica, amb productes de 1 ª qualitat.  Vaig comprar lacón (Pernil Cuit), a casa els encanta, i ho vaig fer de la forma més fàcil.

Ingredients.


-Lacón tallat gruixut
-Patates
-Oli d'oliva
-Pebre vermell
-Sal
-Pebre


Posem a bullir les patates amb pell.
Un cop bullides les tallem a làmines gruixudes.
En una paella o planxa posem una mica d'oli i passem una mica el lacón.
El posem damunt de les patates empolvorem amb el pebre roig, pebre, sal i ruixem amb oli.


L'acompanyem amb una amanida de brots verds, romana, poma i nous .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.