divendres, 15 de juny del 2012

Crema de llimona, sense llet








Com l'altre dia vaig apendra fer "braç de Gitano" ara estic buscant receptes per al farciment.
Em vaig trobar aquesta i em va semblar interessant perquè no porta llet.
Jo hi vaig afegir també el suc d'una llima, que tenia per casa, així que va quedar una crema una mica àcida però molt agradable de textura i lleugera. Bona.

Ingredientes.

-2 llimones
-2 ous
-150 Grams de sucre
-45 grams de Maizena
-1/2 litro d' aigua

Pelem les llimones i seguidament  esprémer, reservem el suc.
Barregem els ous amb la Maizena i el sucre.Ho batem .
Posem l'aigua a bullir amb la pell de llimona, ho deixem bullir 2 minuts, traiem la pell.
Barregem l'aigua amb el suc i amb la barreja de Maizena, ous i sucre, el dejem coure uns minuts.
Ho deixem refredar tapat perquè no es formi sobre una pelicula seca a sobre.
Ja tenim a punt la crema per acompanyar unes postres o emplenar un pastís, un "braç" ... crema sense llet.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.