dijous, 21 de juny del 2012

Braç d'estiu


Aquesta recepta, com ja sabreu, no és idea meva, l'he vist amb diferents farcits però cap es "s'ajustava" als gustos de casa, així que ahir vaig fer un invent amb un farciment, us dire que es van menjar tot, fins i tot l'Aniol, que no li agrada la maionesa, havia de tenir molta gana!
Jo ho vaig fer amb uns llagostins cuits que eren fantàstics, tallats a trossets, i amb 2 llaunes de tonyina petites.Aqui veig que podíem afegir uns pebrots del piquillo o uns cogombrets, però als nens no els acaba d'agradar aquest tipus de barrejes

Ingredients.

-Pure de patata (fet a casa o de sobre)
-Tonyina de llauna
-Llagostins cuits, o surimi
-3 Ous durs
-Maionesa

-Olives sense pinyol


Fem un puré de patata espès, en aquest cas ho vaig fer de sobre, que no m'agrada tant però és més consistent.S' ha de fer força espès, així que de la quantitat que posa en el paquet li traiem una mica de líquid.
Un cop fet el estenem sobre un paper d'alumini o de forn.
Deixar refredar.
Tallem tots els ingredients del farciment i els barregem amb una mica de maionesa, la quantitat ja va al gust.
Posem el farciment al centre del puré i ho enrotllem a forma de "braç de gitano".

Amb una mica de rovell d'ou per decorar-lo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.