dilluns, 4 de juny del 2012

Braç de Nata


No tenia molta Confiança amb aquesta recepta, massa fàcil per a unes postres tan bones ... la vull repetir mil vegades perquè ha quedat bonisme! Se m'acut omplir.lo de crema pastissera o de trufa ..
Jo l'he anomenat braç de nata, però vaja .. és el típic braç de gitano, el de tota la vida

Ingredients.

-100 Grams de farina
-100 Grams de sucre
-3 ous
-Ratlladura de pell de llimona

-Sucre llustre

El primer cal batre els ous amb el sucre, molt batuts, veureu que ja està per que la massa es torna escumosa i una mica blanca. Quan el tenim al punt hi afegim la farina, a poc a poc, millor tamisada i la ratlladura de llimona.
Estenem en el motlle, aqui si que és molt millor tenir paper per al forn.
El posem al forn uns 10 minuts a 180 Graus.
Quan ho traguem del forn quan encara estigui calent li donem forma, i ho deixem refredar. Després li posem la nata o la crema.
Jo en aquest cas li he posat nata.  Vaig comprar nata per muntar i la vaig fer en el darrer moment, ben freda.

Ho decorem amb sucre llustre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.