divendres, 25 de maig del 2012

Quiche d'espinacs

Per fer la recepta número 101 del bloc he pensat en aquesta que és una de les primeres que vaig fer jo sola. M'agrada fer-la quan tinc convidats o pensant en un sopar fred.
En aquest cas és feta amb espinacs, se li pot afegir una mica de bacó tallat petit, o formatge de Roquefort, o fer-ho també amb porros (que s'han de passar primer per la paella), de xampinyons...


Ingredients.

-1 Base de pasta Brisa (feta a casa o comprada)
-200 Ml de nata liquida
-100 Grams de formatge tipus Emmental
-300 Grams d espinacs

-3 ous
-Sal
-Pebre


Primer posem la pasta brisa en un motlle, la posem al forn perquè quedi una mica cuita, que no agafi gairebé color, també podem posar el farcit sense haver passat la massa abans pel forn, però és millor passar-la abans així després ens quedés més cruixent
Normalment es posen sobre alguns llegums perquè no pugi la massa, però jo això no ho faig per que després les he de tirar i em fa pena, la veritat.Si puja la massa una mica no passa res per que en posar el farcit ja torna a baixar.



Passem els espinacs per una paella fins que quedin cuites.
Barregem els ous batuts amb la nata líquida, el formatge i els espinacs, posem sal i pebre i els aboquem a sobre de la massa brisa, el tornem a ficar al forn fins que qualli , uns 20 minuts.
Molt fàcil, amb moltes possibilitats de fer diferents farcits i segur que agrada  gairebé a tots !




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.