dimecres, 2 de maig del 2012

Pastís amb coco i maduixots (plàtan)







Aquesta recepta va ser veure.la per la tele i fer-la.
La recepta portava Maduixots però el Dilluns a la tarda ja no vaig trobar, que fossin frescos, o sigui que ho vaig fer amb plàtan. Jo vaig fer el pastís en 2 i un acabat diferent, un amb plàtan, i un altre amb melmelada de maduixa.






ingredients

-500 Grams de nata per muntar.
-3 iogurts
-100 Grams de sucre
-50 Grams de coco
-1 Sobre de gelatina, o 4 làmines
-1 / 2 paquet de galetes Maria
-50 Grams de mantega
-Festucs, o ametlles, o avellanes

-Maduixots


Piquem les galetes amb les festucs, ametlles o avellanes, jo tenia festucs a casa, ben picats i afegim la mantega desfeta, fem una massa i la posem al fons del motlle.
Posem la nata a batre, separem una mica per desfer la gelatina.
La gelatina sempre es desfà en un element líquid calent, tant si són làmines, que primer les hem de posar un moment en remull, com si el és pols.

Quan la nata esta ben batuda li afegim els iogurts i el sucre, el coco seguim batent i afegim finalment la gelatina.
Els maduixots els podem posar en els costats del motlle, en aquest cas jo vaig posar el plàtan, abans de posar la nata, a manera de "paret"
Posem aquesta barreja sobre de la galeta picada.
Ho deixem refredar a la nevera.





Pau segur que aquesta recepta t'agrada, i la pots fer, amb ajuda de la teva mare!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.