dimarts, 3 d’abril del 2012

Lluç amb salsa verda

A casa no volen cap peix que tingui espina, però el Divendres al Mercat no vaig trobar cues de Rap, és el que passa per anar al Mercat Divendres a la tarda. Vaig comprar un Lluç preciós, fresc i ho vaig fer amb salsa verda.
Hi ha moltes receptes de Salsa verd per al peix, algunes amb cloïsses, amb espàrrecs blancs, la que vaig fer és la més senzilla, però queda molt bé, és com no ... del meu llibre de F. Adrià, aquest llibre és una mina d'idees!
Vaig demanar a la peixateria que em tallessin el lluç a rodanxes gruixudes.
Ingredients.

-1 Lluç (Lluçets, o cues de Rap)
-3 Grans d'all
-1 Cullerada de farina
-Julivert
-1 Got de brou de peix
-sal

Posem una cassola amb l’oli, afegim els alls talladets, quan hagin agafat color posem la farina i movem, que no es cremi.Afegim el julivert picadet i el brou , i deixem coure 5 minuts. Posem el peix, prèviament salat, i deixem coure  5 minuts més.Rectifiquem de sal.
Si ho volem amb unes cloïsses les posarem quan afegim el peix, però cal tenir en compte que deixen aigua, i que cal tapar la cassola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.