dimecres, 11 d’abril del 2012

Arròs amb sípia i carxofes

Aquest arròs és molt, molt senzill de fer, però no per això menys bo, molt important fer-ho amb el brou de peix, jo acostumo fer-ho a casa i congelo 2 o 3 litres per a aquestes receptes, però hi ha gent que em diuen que fan servir de brick. Ja sabeu que l'arròs m'agrada de la varietat Bomba, per a mi no hi ha alternativa perquè el resultat del plat és molt millor que l'arròs "normal".
Vaig fer la base a casa i em vaig emportar l'arròs i el brou a la Autocaravana, ens ho vam menjar tan a gust mirant al mar, a la Costa Brava.


Ingredients.

-500 Grams de Sípia. (De les fresques quan les netegin em la Peixateria demanem que ens deixin la salsa)
-6 Carxofes
-Pebrot vermell
-Pebrot verd
-4 Dents d'all
-2 Tomàquets madurs
-300 Grams d'Arròs Bomba
-1 Litre de brou de peix
-Sal
-Safrà

-Oli d'oliva

Les carchofes les passem tallades amb una mica d'oli per una paella. Reservem.
Posem a la cassola l'oli, els alls talladets, el pebrot vermell, el pebrot verd i deixem que es coguin, un cop estan afegim el tomàquet, jo ho poso tallat petit, sense les llavors, i deixem que quedi molt fet, afegim les sípies talladetes i la seva salsa i deixem que les sípies canviïn de color, jo no les passo molt, perquè després al coure-les amb l'arròs m'agrada que quedin be de textura, no toves.Afeigim les carxofes

Després afegim l'arròs, li donem una voltes, i ja incorporem el brou calent,el safrà, rectifiquen de sal i deixem coure 15-18 minuts, i llest.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.